دبستان میلاد جوانرود

تعلیم وتربیت

دبستان میلاد جوانرود

تعلیم وتربیت

نگاه کودک به خودش

نگاه کودک به خودش

مرالوس نکنید؛چون خوب می دانم که هرچه می خواهم ئنمی توانم داشته باشم.فقطشماراامتحان می کنم.

به من زورنگویید؛این روش به من می آموزدکه فقط قدرت مهم است.اگرراهنماییم کنیدواکنش نشان خواهم داد.

قول واهی ندهید؛زیرا اگرعمل نکنیداعتمادمن از شما سلب می شود.

اگربهانه می گیرم لطفا مرادرک کنید.درغیراین صورت من درپی به دست آوردن هرچیزیاین رفتاررا تکرارمی کنم .

وقتی می گویم شمارادوست ندارم لطفا عصبانی یاغمگین نشوید این حرف اعتراض من است دربرخوردشمانسبت به من.

کاری نکنیداحساس حقارت کنم زیرا برای جبران آن مجبورم بزرگتراز سنم رفتارکنم.

کارهایی که خودم می توانم انجام دهم رالطفاانجام ندهیدزیرا این کارباعث ناتوانی من می شودوبه خدمت گرفتن شمابرای همیشه

عادت های بد مرا گوش زد نکنیدزیراباعث می شودکه من به آنهاعادت کرده وتکرارکنم.

درحضورجمع به من ایرادنگیریدزیرااین امرباعث متلاشی شدن شخصیت ووروح من می شود.

مرانصیحت نکنیدچون وقتی متوجه شویدکه من به خودم به خوبی فرق بین خوب وبدم را می دانم تعجب خواهیدکرد. 

شماوالدین محترم بایدبپذیریدکه اشتباهات ماکودکان وکسب تجربه دردوران رشدامری طبیعی استنه گناه. 

به من غر نزنیدچون به طورمصلحتی کرمی شوم. 

هرگزفکرنکنیدکه عذرخواهی کردن ازمن دورازشان شماست. 

بامن همانگونه رفتاراحترام آمیزداشته باشیدکه بادوستان غریبه خودداریدتامن هم برای شمااحترام قائل شوم. 

فراموش نکنید من بدون تشویق واحترام قابل درک نمی توانم موفق شوم.

انجمن اولیاومربیان دبستان میلاد جوانرود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد